Oppdateringer og små gleder

Jeg er veldig fornøyd med jobben min, men kjenner at jeg blir sliten etter en 8timers vakt, heldigvis har jeg også fridager. I helga er jeg helt alene hjemme, og skal jobbe hver dag i tillegg til at det blir feiring på lørdagskvelden. Camilla skal ha 20årsdag og slår til med Black n’White party, gleder meg! Det er så utrolig gøy med temafester, og det blir koselig med en kveld med gamle venner samlet.
I det siste har det vært mye jobbing men i går fikk jeg tatt en tur til frisøren og kikket innom H&M som hadde supersalg.

Det ble et nytt skjørt…

Jeg tok vare på den gamle ramma som var på mamma og pappas bryllupsbilde, synes det er så fint med en tom ramme på veggen. (Jeg var i et kunstnerisk hjørne da jeg tok bilde av skjørt i ramma, jaja)

Legg att eit svar

