Ny uke på gang

Jeg venter på at navnesøster skal komme, hun ska bli her hele uka og jeg har redd opp seng.
Det er visst et prosjekt med skolen, noe kreativt noe. Jeg er ferdig med forelesninger i to fag, skriver på eksamensoppgave og gleder meg til jul. Jeg har til og med startet på gavene. I dag tok jeg trikken fra trening og måtte ta bilde av reklamed der:

20121111-174712.jpg
Det er bare hipstere som tar trikken.

20121111-174951.jpg

20121111-175141.jpg
Blomster på Stortorget. Når jeg blir voksen skal jeg kjøpe med meg blomsterbuketter på veg hjem fra jobb på fredager.

Legg att eit svar

