Here we are, born to be kings

Glede 🙂 Ikkje bare er det advent og snart jul, fleire kjekke ting skjer. Tirsdag hadde eg koselig besøk/møte med Odd før Ingrid og Anette kom seinare på kvelden. Me jentene spiste pepperkaker, mandarin, marsipan, sjokolade og drakk julebrus mens latteren runga til 12 episodar av «The Julekalender». På onsdagen fekk eg meir besøk, denne gongen av Ruben. Me hadde middag med the folks og så såg me «Hot Fuss» og spiste kveldmat 😉 Torsdag var heil dag på skule, etterdulgt av jobb. Men på jobben kom plutselig ein ansatt fra lekebutikk inn med ein gratis Podus-sjokoladekalender. Eg tok ansvar, og åpna luke 1,2 og 3, hehe 😀 Etter eg hadde pakka inn ein masse gavar med rødt julepapir var eg heilt rød på hendene men for å veia opp for dette traff eg Petter på vei heim som kjørte meg heim til døra og gav meg sjokoladebolla fra Statoil, yay.
Nå er norsktentamen i sidemål overstått og i kveld blir det jule»forening» med ein jentegjeng, kjempekos! I mårå blir òg ein fantastiske dag med handling av julegaver med Ruben i stavanger og så Nøtteknekkeren med Ingrid! KULTUREN LENGE LEVE! Det blir knallgøy, OG eg får pynta meg fint kvær kveld 😀

Ser fram til Jul og hjemkomst av søsken, nå er det lenge siden, spesiellt med broderen.
Princes Of The Universe må vær favorittsangen i dag vertfall, creds te gitaristen 😉

One thought on “Here we are, born to be kings

Legg att eit svar

