jeg liker Oslo

Det er søndag og jeg er fornøyd. I går var en finfin dag hvor jeg gjorde ingenting frem til jeg møtte navnesøster på Grünerløkka og spiste italiensk mat. Når vi var gode og mette satte vi oss på trikken som gikk til Majorstuen og Chateau Neuf der vi såg West Side Story. Det var satt opp av studenter, men bra til tross og veldig underholdende.
Ellers er det flere ting å være fornøy med:
– Akerselva som renner rett i nærheten. Den er kanskje skitten, men det er noe vakkert med elver uansett, spesiellt når man lever i en storby.
– Jeg var urolig for at Oslo skulle være skremmende stort, men det er ikke skremmende, bare stort.
– Jeg har gode mennesker rundt meg, det er herlig å ha venner så er jeg ikke alene i den store byen.
– I går fikk jeg to kompliment på hatten min, en stor svart «diva hatt».
– KJÆRESTEN KOMMER PÅ BESØK TIL HELGA!

Livet er fint. Fin tiger fra Dyreparken i Kristiansand, det er et år siden nå, det har gått fort!

One thought on “jeg liker Oslo

  1. bra at du trivs i oslo! ps, eg elske at du så galant slenge med bildet av en fin tiger så drikke vann.. totalt random :DD

Legg att eit svar

