En sommertradisjon

Mandag var en lang dag på jobb, og med skikkelig vær ute var det lite fristende å tilbringe hele dagen innendørs. Jeg sendte en melding til min far for å spørre om vi kunne kjøre motorsykkeltur, og det hadde han selvsagt lyst til.

003

Pappa gjorde sykkelen klar for avgang

004og mamma var på plommeslang i hagen.

006

008Så kjørte vi lang lang tur, og stoppet for å spise is (som seg hør og bør). Det er veldig gøy å sitte på, men jeg er usikker på om jeg noen gang kommer til å ta lappen selv, det er i alle fall ikke en prioritet nå.

Jeg ser frem til helgen (bare to dager igjen på jobb nå!), da skal jeg og mamma til Bømlo for å se West Side Story og slappe av på hytta. Det blir fint å være der litt også, før jeg endelig vender nesa mot Oslo igjen. Nå gleder jeg meg til å starte igjen, selv om det er deilig med ferie.

Kommenter innlegget